ola dende Vigo

Estado
Not open for further replies.
ola!!

coñezovos de ver algun dos vossos membros polo foro espanhol de audi, www.audisport-iberica.com, asin que entrei aquí para coñecer máis xente.
Perdón pola miña fala.
Os deixo unhas fotogafías de Don Caldero:

dscn0545vz6.jpg


dscn0537qy0.jpg


dscn0542hx2.jpg


dscn0552rn8.jpg


dscn0546jd5.jpg


dscn0544dn3.jpg
 
bienvenido!!

muy guapo ese coche!!

las pantallas en los respaldos de cabezas las montaste a la posterior, o son de série?
 
STronic disse:
bienvenido!!

muy guapo ese coche!!

las pantallas en los respaldos de cabezas las montaste a la posterior, o son de série?

Os montei posteriormente. Comprei as pantallas e instaleinas nas cabezas, logo pasei os cables por os tubos de suxeccion e por debaixo do tapizado ata o ponte central e dende ahí ata o dvd. Logo levei a un tapiceiro para rematalo traballo nas cabezas.
Todo polas miñas crianças. :oops:
 
Bienvenido amigo...

Mui bonito ese A6.

A mi tambien me gusta los LCD en los respaldos e la pelicula en las ventanas :wink:
En mi opinion solo esta precisando de un kit de Koni Sport o similar :roll:
 
mil_ocho_t disse:
STronic disse:
bienvenido!!

muy guapo ese coche!!

las pantallas en los respaldos de cabezas las montaste a la posterior, o son de série?

Os montei posteriormente. Comprei as pantallas e instaleinas nas cabezas, logo pasei os cables por os tubos de suxeccion e por debaixo do tapizado ata o ponte central e dende ahí ata o dvd. Logo levei a un tapiceiro para rematalo traballo nas cabezas.
Todo polas miñas crianças. :oops:

bueno...
penso en hacer lo mismo en mi Sportback, cuando lo entenda, ya sei con quien hablar... :wink: :wink:
 
Paiol disse:
Bienvenido amigo...

Mui bonito ese A6.

A mi tambien me gusta los LCD en los respaldos e la pelicula en las ventanas :wink:
En mi opinion solo esta precisando de un kit de Koni Sport o similar :roll:

Obrigado.
O tema da suspensión, penseino largamente e polo uso que eu lle dou o carro, prefiro os koni pero non son sport, son os amarelos e os muelles normais porque antes deste tiven un A4 con os muelles baixos e tocaban os baixos en todalas estradas. Baixo e mais bonito pero... non se pode ter todo.
O carro ten tamen techo solar e eu metinlle ademáis do que se ve nas fotografías xenon, pinteille os baixos, partronik e unha alarma intelixente.
 
STronic disse:
mil_ocho_t disse:
(...) e unha alarma intelixente.

q tipo de alarma és??

E un modelo de spy ten unha unidade para ficar unha tarxeta gsm de teléfono móvil. Se lle pasa algo o carro avísate o teu número de teléfono ou a outro que ti queiras. Ademáis pode funcionar nun modo que detecta que si a chave do carro sae fora en non volve entrar, pecha o carro automaticamente. Ten unha sirea potente. Ten unha función que si ti sospeitas que te están seguindo para robalo código da alarma lle das a outro botón e en ese peche fai unha xeneración de máis de mil código seguidos e o mando elixe un calquera. E poder facer un montón de cousas máis. Estou contento con ela.
 
mil_ocho_t disse:
STronic disse:
mil_ocho_t disse:
(...) e unha alarma intelixente.

q tipo de alarma és??

E un modelo de spy ten unha unidade para ficar unha tarxeta gsm de teléfono móvil. Se lle pasa algo o carro avísate o teu número de teléfono ou a outro que ti queiras. Ademáis pode funcionar nun modo que detecta que si a chave do carro sae fora en non volve entrar, pecha o carro automaticamente. Ten unha sirea potente. Ten unha función que si ti sospeitas que te están seguindo para robalo código da alarma lle das a outro botón e en ese peche fai unha xeneración de máis de mil código seguidos e o mando elixe un calquera. E poder facer un montón de cousas máis. Estou contento con ela.

remote start ?? tiene ?
 
STronic disse:
remote start ?? tiene ?

non, a alarma si pode facelo pero nin o probei xa que o problema é instalalo nun audi. Como o cadro de mandos non detecta o transponder que leva a chave de encendido, non da arrancado.
 
Estado
Not open for further replies.
Back
Top