ola dende Vigo

Estado
Not open for further replies.
Sê muito bem-vindo ao nosso forum


Já agora, gostaria de saber mais informações sobre esse alarme...tipo nome e modelo do alarme...

Obrigado e tem uma boa estadia por cá :wink:
 
rmatos disse:
Sê muito bem-vindo ao nosso forum


Já agora, gostaria de saber mais informações sobre esse alarme...tipo nome e modelo do alarme...

Obrigado e tem uma boa estadia por cá :wink:

chamase SPY GSM e moi dificil de instalar. Eu só non pudien facelo e tiven que pedir axuda a un electricista experimentado.

Moito obrigao pelo vosso recibimento.
 
mil_ocho_t disse:
rmatos disse:
Sê muito bem-vindo ao nosso forum


Já agora, gostaria de saber mais informações sobre esse alarme...tipo nome e modelo do alarme...

Obrigado e tem uma boa estadia por cá :wink:

chamase SPY GSM e moi dificil de instalar. Eu só non pudien facelo e tiven que pedir axuda a un electricista experimentado.

Moito obrigao pelo vosso recibimento.

Vou pesquisar
:D
 
bienvenido!

muy guapo tu A6, me gusta el interior y la pelicula en las ventanas!



audiPT alem fronteiras! somos os mÁiores! :lol:
 
Moito obrigado a todos vos pelo vosso recibimento.

... o próximo gasoil agricola non podo ir, porque xa temos un preparado no foro de espanha, pero xa falamos con algúns membros de este foro para preparar outro no mes de xullo para xuntar as dúas nacionalidades.
Nosotros chamamoslles QUEDADAS.

Sería a bomba unha quedada INTERNACIONAL... :lol: :lol:


¿non é así Stronic?
 
ora aí está uma boa ideia. Só com um reparo... julho, agosto.. maus meses, metade do ppl está fora de férias, etc...

Mas uma "quedada" internacional era um espectaculo :twisted: :twisted:
 
Nos en Galiza sempre facemos uma quedad moi famosa no foro de espanha, chamase "QUEDADA GALEGA" e ven ppl de toda espanha. Algúns si están de férias, outros non... pero sempre ven moita xente.

Deixovos fotos da última que fizemos :

http://www.audisport-iberica.com/foro/index.php?showtopic=75687&hl=gallega

Fizamos máis a longo do ano em Galiza e noutras rexions pero esta é a máis famosa. Imaxinate se ademáis convertese em internacional!!

En Abril faise a quedada das quedadas... A QUEDADA NACIONAL. Xuntase xente de toda espanha e solen rondar máis de 100 carros.
 
Estado
Not open for further replies.
Back
Top